"Ja, je hebt helemaal gelijk. Goed dat je me 't me hebt laten inzien."

-Jij, zometeen.

Gaan we te snel? Let goed op.

Je haalt nèt niet genoeg leads binnen.

Je doet wel het een en ander aan (betaalde) marketing, maar of dat nou werkt zoals moet…

Mwuah.

En waar het je bloed, zweet en tranen kost om klanten binnen te halen, gaat ook personeel vinden niet vanzelf.

En als klap op de vuurpijl:
Waar je ene oog zich richt op dit cruciale raadsel, is je andere oog – half dichtgeknepen – gericht op je concurrentie.

Want die lijken wel de boel op orde te hebben, met die ‘LinkedIn strategie’ van ze.
Met al die views, reacties en leads die ze binnen hengelen via hun oh zo sterke personal brand.

“Die vuile…”

Hey, is het niet tijd dat je iets met je  Personal Branding op LinkedIn gaat doen?

Zodat je eindelijk dé topper in jouw markt kan worden?

En je al die kansen en leads die er nu liggen, gaat grijpen?

“Ja, inderdaad.

Je hebt helemaal gelijk.

Goed dat je ‘t me hebt laten inzien.”

Zie je wel.

Laten we wel zijn, het is heel simpel:​

Van die gigantische vijver vol B2B-ondernemers, en vooral klanten, is amper 3% consistent zichtbaar.

Maar daarnaast is LinkedIn ook nog ‘s een van de snelstgroeiende platformen, met per jaar +-20% meer gebruikers.

We zijn geen wiskundewonder, maar als we de feiten op tafel leggen komen we steeds op dezelfde uitkomst:

Er liggen tientallen, honderden en zelfs duizenden leads voor het oprapen.

Zeker nu, waarin we overspoeld worden door kunstmatige plaatjes en door-een-robot-gebouwde lappen tekst waar niemand écht op zit te wachten.

We snakken juist naar menselijk.

Iemand zien van vlees en bloed en emoties en verhalen en inzichten.

Dat kan jij zijn.

Voor jezelf. Voor je bedrijf. Voor je klanten.

Zelfs als je denkt dat niemand daarop zit te wachten, denkt dat je weinig schrijftalent hebt, net als de tijd om zelf hiermee aan de bak te gaan.

Maar jij bent een slimme ondernemer en leeft niet onder de Kilimanjaro.

Je weet best dat je iets moet met je personal branding en LinkedIn…

Maar hoe? Wat dan?

Wat moet ik schrijven? Hoe werkt het allemaal? Wat moet ik posten? Wat als er niemand reageert?

Moet ik dan ook foto’s plaatsen?

Wat als ik geen tijd heb om posts te schrijven?

Niemand wil toch iets van mij horen, want ik ben gewoon een Gerard Gemiddeld.

(Hey, als Sylvester Stallone zo had gedacht, hadden we die afgezaagde Rocky-films moeten missen.)

Rustig aan.

Niks hoeft, alles kan.

Het enige wat nu moet, is dat we zorgen dat je de stembanden van dit negatieve stemmetje doorknipt.

Dat stemmetje?

Kan jij niks aan doen.

We hebben allemaal zo’n chagrijnige cheerleader in ons hoofd zitten die bang is voor verandering, ons kleiner maakt dan we zijn en zo zorgt dat wat er in ons zit, niet uit komt.

Laten we eerlijk zijn:

Je wil juist wél die verandering, waardoor je…

De autoriteit in je markt wordt...

Met alle leads, klanten en aandacht voor je bedrijf die je daarbij cadeau krijgt.

Daardoor krijg je ook direct rust in je hoofd en vrijheid in je dag, omdat je weet dat je business voortaan lekker doordraait.

Dat ideale klanten je zelfs geblinddoekt nog weten te vinden.

Zelfs als je niet hard ploetert of de hoogste prijs neerlegt om een nieuwe lead binnen te halen met je marketing.

Dat betekent niet langer een dagelijkse tsunami aan to-do’s, bosbranden vol dingen die opeens gefixt moeten worden, of stress om waar de volgende klant nou weer vandaan moet komen.

Niks ervan.

Zodra je personal branding op LinkedIn staat, krijg je te maken met andere koek.

Zo ga je een grotere, positieve impact maken met je bedrijf. Want meer leads, betekent meer klanten. Meer klanten, betekent meer impact.

Daardoor komt je werk-privéleven weer lekker in balans, alsof je rustig ontwaakt uit een maandenlange meditatie.

Kun je daarna weer vol gas focussen op creatie en innovatie.

Op dat wat er voor jou toe doet.

Lopen we wel weer tegen een brombeer van een probleem aan:

Je tijd.

Want die heb je niet.

Je bent druk met een eindeloze stroom aan klusjes.

En oké, een beetje je core business.

Maar zelf werken aan je personal branding?

Uitbesteden aan wat stagiaires, collega’s of – slik – ChatGPT?

Hahahaha.

Nee. Snappen we.

Wat je nodig hebt, zijn specialisten die dat hele personal-branding-gedoe zo snel, effectief en moeiteloos mogelijk voor je fixen.

Zodat jij en je bedrijf als de brandweer leads gaan genereren, je zichtbaarheid explosief toeneemt en je je eigen groep van fans, volgelingen en terugkerende klanten krijgt.

Uitdaging aangenomen.

En wel door ons.

Angela en Raymon van TWIST Marketing.

Misschien heb je ons wel ‘s voorbij zien komen.

Misschien heb je zelfs als ‘t gevoel dat je ons een beetje kent.

Misschien weet je zelfs al dat dat we beide concerta slikken om ons ADHD brein enigszins onder controle te houden.

Omdat we zelf zo gigantisch hard gegroeid zijn door consistent aan ons personal brand te werken, hebben we allebei in 8 maanden tijd ruim 3.500.000 mensen bereikt op LinkedIn.  

Niet door maar wat te doen.

Tuurlijk niet.

Wel door een strategisch plan en consistent verse content in onze LinkedIn-toonbank te leggen die views, leads en klanten voor ons aantrekt.

(Terwijl wij genieten van een terrasje.)

Dat is hoe het kan gaan.

En dat is waar wij je mee kunnen helpen.

Angela Nijs

Werkte meer dan 6 jaar als redacteur en projectleider voor programma’s als Koffietijd, The Voice of Holland, Eigen Huis en Tuin, samen met BN’ers als Angela Groothuizen, Loretta Schrijver, Pernille la Lau en Quinty Trustfull.

No biggie

Ruilde toch de tv-wereld in voor de wereld van marketing, personal branding en LinkedIn.

Helpt nu andere ondernemers om dé personality in hun vakgebied te worden

Raymon Truijen

Was ooit professioneel breakdancer, deed mee aan WK’s en Jeugd Olympische Spelen, leidde een succesvolle dansschool met meer dan 750 toegewijde medewerkers, en werd gevraagd om ‘t Olympische breakdanceteam van China te coachen.

Deed ie toch maar niet.

Gebruikt nu zijn personal brand en organische marketing op LinkedIn om zijn eigen markt, en die van zijn klanten, voor zich te winnen.

En dat lukt ‘m aardig.

Zodra je kiest om ook een LinkedWinner te worden...

Vliegt de druk letterlijk van de ketel.

In je zaak, in je dag, in je privé.

Dit komt omdat je we helpen om een leadgeneratiesysteem te bouwen, waardoor leads genereren een zorgeloos onderdeel van jouw bedrijfsvoering wordt. 

Sterker nog: het gaat vanzelf.

Een gewoonte

Geen zorgen meer, in plaats van geen idee.

Daardoor neemt je omzet toe, voel je rust van je kruin tot kleine teennagel, en zit er spontane vrijheid in je dag.

Vrijheid die je kunt besteden aan wat je maar wil, of voor jou belangrijk is.

Tijd voor meer, op avontuur naar groters, of juist de kans om ‘nee’ te zeggen tegen je werk, en ‘ja’ tegen je gezin.

Het is aan jou.

LInkedIn Winners is zo ingericht dat je binnen no-time resultaten ziet:

Dit krijg je allemaal allemaal van ons:

✅ Traject van 6 maanden lang samenwerken.

✅ Begeleiding bij het opzetten van een volledig gautomatiseerd LinkedIn systeem.

✅ Een strategische kick-off waar je U tegen zegt.

✅ Verdiepende interviews t.b.v. het ophalen van je persoonlijke merkidentiteit en contentpijlers.

✅ 1x per 2 weken 60 minuten persoonlijke consulting met Angela of Raymon.

✅ Een geoptimaliseerd aanbod, passend bij een online schaalbaar verdienmodel.

✅ Opstellen van een unieke positionering die werkt als anabolen voor je sales en conversie.

✅ Een dikke upgrade van je LinkedIn-profiel, waardoor een eerste kennismaking met jou voor leads voelt als een duik in een verwarmd bubbelbad.

✅ Opstellen van KPI’s, zodat de resultaten ook meetbaar worden.

✅ Een contentstrategie inclusief pakkende onderwerpen waardoor je publiek niet kan wachten op je eerstvolgende post.

✅ Salesstrategieën om je sales skills en DM’s te verbeteren, waardoor je consistent meer deals sluit en dus meer omzet binnenhaalt.

✅ Toegang tot onze exclusieve VIP Community met andere gedreven ondernemers, LinkedIn’ers en personal branding-fanaten om van te leren, mee te sparren en elkaar te laten groeien.

✅ Toegang tot je eigen gepersonaliseerde Notion board, waarin we jouw voortgang overzichtelijk in kaart brengen.

✅ Toegang tot al onze e-books en cheat sheets vol tips & tricks om je complete conversie uit LinkedIn blijvend te verhogen.

✅ Je kunt profiteren van ons netwerk van copywriters, appointment setters, sales reps, marketeers, webbouwers, VA’s en meer. Daardoor kun je je volledige LinkedIn uitbouwen, zonder zelf overal achteraan te hoeven zitten.

We moeten het ook gewoon zeggen zoals het is...

Voor wie wel?

  • Je bent hier niet om spelletjes te spelen. Je bent toegewijd, serieus en klaar om het werk te doen.
  • Je begrijpt dat tijd en begeleiding waardevol zijn, en je bent klaar om te investeren in een premium coachingervaring.
  • Je bent niet tevreden met gemiddeld

Voor wie niet?

  • Je hebt geen zin om open te staan voor het posten van foto’s of het delen van van jouw  persoonlijke verhalen.
  • Je gelooft niet in personal branding, strategisch denken op de lange termijn of jezelf laten zien op .
  • Je vindt het allemaal prima dat je concurrentie je inhaalt en hun voorsprong vergroot.

LinkedWinners zit nu nog in de pilotfase...

Wat betekent dat als je nu instapt, je 20% korting op het traject krijgt.

We hebben de komende maand nog maar enkele plekken beschikbaar.

Zodra de club vol zit, gaan de deuren dicht.

Als je de boot mist, moet je wachten tot we weer ruimte hebben in onze agenda.

Weet je, als ondernemer bestaat je dag uit het maken van keuzes.

Goed of fout?

Dat bestaat niet.

Maar goede keuzes pakken zelden fout uit.

En het moment om precies zo’n keuze te maken, is nu.
Laat je de dingen doorgaan zoals ze nu gaan?

Dat wil zeggen:

Niet de omzet draaien zoals je wil of zou kunnen.

Niet op kunnen schalen, omdat je de A-spelers mist.

Overleven op basis van doorverwijzingen, die ooit misschien opdrogen.

Geen premium prijzen kunnen vragen omdat niemand je nog kent of vertrouwt.

Of ga je voor goud?

Snoer je die innerlijke, chagrijnige cheerleader de mond die zegt dat dit niks voor jou is, niemand op je zit te wachten, of dat je niche te klein is?

Kijk:

We gaan je niet zeggen wat je wel en niet moet doen.

Het enige wat we kunnen is dit:

Laten zien dat er een andere, slimmere, leukere weg is naar meer leads, rust in de tent en de spotlights op je business.

En dat is…

Bingo: organische marketing op LinkedIn, gemixt met je eigen personal branding.

Ready to become a LinkedWinner?

Laten we snel een Winners call inplannen zodat we samen kunnen kijken hoe het traject er voor jou uit komt te zien.

Kijk, je staat op het punt de sneeuwbal een zetje te geven die zorgt voor een lekker effect in je dag, op je bankrekening en in je bedrijf.

Door je Winners Call in te plannen, is dat precies wat je doet.

Als we eenmaal die eerste stap hebben gezet, gaat het echte werk beginnen.

Maar eerst: die kennismaking.

Tijdens dit gesprek kijken we zorgvuldig of je geschikt bent voor LinkedWinners, en andersom.

Je moet niks en zit nergens aan vast.

Veelgestelde vragen.

Gemiddeld gaat het om een uur of 4 per week.
Zeker. Je krijgt ons privénummer, zodat we altijd in de buurt zijn. Ook krijg je toegang tot de VIP Community, waar je mede LinkedIn Winners vragen kunt stellen.
Nogal. Want elk van onze klanten is anders, en vraagt om een andere aanpak. One size fits all? Dat is alsof je iedereen spruiten voorschotelt. En echt niemand lust die dingen. Nee. We doen wat werkt, en wat werkt voor jou.
Lastig te zeggen, want dat kan aan van alles liggen. Maar je kan ervan uit gaan dat je binnen enkele weken resultaat ziet in aantal volgers, interactie, bereik en leads. Als je een toevalstreffer van een post schrijft, kan dit al binnen enkele dagen zijn.
Dan kun je ervoor kiezen om onze ondersteuning en coaching aan te houden.
Het is altijd even afwachten wat een update precies doet, maar je kunt erop rekenen dat we je laten zien hoe je hiermee om kunt gaan. Of zelfs ervan profiteren. Daarnaast helpen we je ook met alle technische shizzle van LinkedIn. Denk aan specifieke profielinstellingen, tools en meer.

TWIST MARKETING © 2024. All rights reserved.